lördag 16 mars 2013

Under ytan.


Var på UF-mässa i onsdags med Cannella som jag är design och marknadsansvarig för. Gick relativt bra faktiskt. Vi fick tyvärr inget fancy pris. Men vi fick däremot en nominering i kategorin "bästa hantverk"! Jag har fått frågan om vi ska fortsätta med Cannella efter vårt Uf-år? Jag vet ärligt inte vad vi ska göra. Ena dagen känns det hur-bra-som-helst, andra dagar är det tuffare. Men eftersom vårt Uf-år inte är slut än så har vi en tid kvar innan vi måste bestämma oss! 

Nu till något annat. 
Det är 32 dagar kvar tills jag blir 18. Alltså typ vuxen, myndig och allt sånt där. 
Det 38 dagar kvar tills det är meningen att jag ska ta körkort. Ångesten och paniken börjar smyga sig på... 
Det är 81 dagar kvar tills sommarlov och sommarjobb. 

Summering: Panik inför födelsedag och längtar till sommarlov! 

Nu ska jag gå och pussa på min fina pojkvän, ha det bra! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar