tisdag 31 december 2013

Årssummering.

Januari:
Detta var en magisk början på året. Allt blev liksom bra igen.
- Jesper kom in i mitt liv.
- Förgyllde det på alla sätt o vis.
- Sofie och Carin fyllde 18!
- Mamma fyllde 40!


Februari:
Liksom förra månaden kändes denna lika magisk. Jag svävade helt enkelt på rosa moln.
- Det blev vi på riktigt, vi ändrade alltså förhållandestatus på facebook.
- Jag firade min första alla hjärtans dag tillsammans med någon.
- Jesper fyllde 22

Vår söta hund Smilla ute i snön.

Mars:
Hade panik inför körkortet och var allmänt depp. Men sen på slutet av månaden blev det rätt bra.
- Det låg fortfarande snö på marken.
- Jag hade min första praktik på ett "riktigt" bageri.
- Emma fyllde 18!
Jag, Sofie och Emma på Emmas 18års fest!


April:
Var rätt glad denna månaden också. Gjorde liksom ingenting att jag inte var klar med körkortet.
- Jag fyllde 18
- Fick en resa till London i present!
LONDON! Flyget dit, Big Ben och massa bra shopping! 




Maj:
Detta ver en bra månad! Var rätt lycklig hela tiden.
- Åkte till London(!!!) med världens bästa syster!
- Sommarvärme! Detta firar vi med fest med de bästa kompisarna.



Juni:
Depp och pepp på samma gång... Pepp på sommarlov!
- Fick reda på att min skola skulle läggas ned. Letade frenetiskt efter en ny.
- Jag började sommarjobba.
- Åkte till Köpenhamn med Jespers familj.
Fruktansvärt god mango-mojito i Köpenhamn!


Juli:
En bra månad, jobbade och var kär.
- Åkte till Stockholm med Jesper, vår första semester tillsammans.
- Var på trampolin!
På Richie i Sthlm
På trampolin! 



















Augusti:
Helt ok månad, ville verkligen inte börja på ny skola...
- Sommaren började komma till sitt slut...
- Tog mitt körkort!
- Skolan började igen. Denna gången på Rönnowska...

Sista handen jordgubbar från landet...


September och oktober:
- Rätt händelselösa månader förutom massa god mat och trevligt sällskap.
- Också första gången jag och Jesper var ifrån varandra i längre än tre dagar.
- Började på kör! Fantastiskt kul!!!

November:
- Massa god mat denna månaden också om man tittar på mitt instagramkonto...
- Mina föräldrar och Jespers föräldrar träffades för första gången.
- Slog in de första julklapparna!

December:
- Gick för första gången ett seriöst luciatåg utanför skolan.
- Var i Göteborg aka julstaden med min kärlek.
- Firade lillejul med min familj och julafton med Jespers familj.
- Var på julotta för första gången i mitt liv!

Vår söta lilla gran!


GOTT NYTT ÅR KÄRA LÄSARE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar