söndag 4 december 2011

sammanfattning av frågestund.

Hanna:
1. Din största dröm är...? :) Min största dröm är att flytta till London efter gymnasiet och plugga där.
2. Hur mår du? Jag mår bra. Klyschigt svar jag vet, men faktiskt jag mår bra. Inte jättebra och inte dåligt.
3. Saknar du hur allt var förut? Ja, lite. Jag saknar att ha mina bästavänner nära mig varje dag. Nu är de liksom 50 mil bort...

Hannabanan! ♥



Anonym:
1. Sandra måste vara din bästa syster? Hon är min nästbästa syster! (;
2.Vilket kaffe tycker du bäst om? Jag tycker bäst om en god Latte. På espresso house är det Mocka Latte som gäller!
3. Vilken är din favorit film, bok; hemsida? Min favorit bok tror jag är, A piece of cake av Leila Lindholm. Haha. Hemsida är we♥it och bloglovin. utan de skulle jag inte överleva!

Anonym: Berätta lite mer om dig själv. Typ om vart du kommer ifrån och dina föräldrar osv.
Okej. Jag är Sofia. Jag föddes i Örebro 1995. Alltså är jag 16 år. I Örebro bodde jag tills jag var 6 år och Mamma hittade en kille (eller man...) som bodde i skåne. Där bodde jag sen tills jag var 13 år. Då bestämde jag mig för att bo med min pappa, och hans tjej, som då bodde i en liten stad som heter Askersund (som ligger 45 min från Örebro). Sen flyttade jag tillbaka till Mamma i somras. Lagom till gymnasiet.
På John Bauer gymnasiet i Ängelholm går jag i skolan. Jag går Bageri och Konditor-programmet, första året. Vi har en hund hemma, Smilla, hon är en shetlandsheepdog. Och jättesööööt! Jag har även tre systrar, en riktig och två "låtsas". Nejia, vi har samma mamma men inte samma pappa. Sandra och Sarha, min mammas mans barn.
Just nu längtar jag efter sommaren, student och London. Men först får det vara jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar