tisdag 24 januari 2012

sextio frågor.


1. Hur gammal är du om fem år? 21.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Carin och Frida.

3. Hur lång är du? Vet inte exakt men nästan 168 skulle jag tro.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? The family stone. Den låg undangömd på datorn.

5. Vem ringde du senast? Mamma...

6. Vem ringde dig senast? Mamma...


as gammal bild på mamma och mig.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? “Fota väskorna! :)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad man vill säga personen ifråga..
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda. Har aldrig sett dom ihop.

10. När såg du senast din mamma? Igår kväll.

11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.

12. När vaknade du i dag? Klockan 10 över 6.

13. Vilken är din favorit julsång? Let it snow! Let it snow! Let it snow! med Frank Sinatra eller Santa Claus is comming to town med Michael Bublé.

14. Vilken är din favoritplats? På landet där man kan lukta ko gödsel eller mitt i storstadens puls!

15. Vilken plats föredrar du minst? Det vore en kliché att säga skolan, men jag säger det just nu!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis bor jag i london eller något sånt. Jag ska iallafall ha ett kick-ass jobb som jag ääälskar!

17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret och stora män som såg allmänt läskiga ut.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? En kille på tåget hem som jag satt brevid.

19. Hur stor är din säng? 1,20 bred.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.

23. Hur många landskap har du bott i? Två.

24. Vilka städer har du bott i? Städer och städer, men Örebro, Askersund och Bjuv.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.

26. Är du social? När jag känner för det, ja.

27. Vilken är din favoritglass? Daimstrut eller vanlig vaniljglass.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Guuud vad svårt... Kan inte välja! Men de med godast smak är choklad!
29. Tycker du om kinamat? Ja.

30. Tycker du om kaffe? Ja.

31. Vad dricker du till frukost? Juice eller te.

32. Sover du på någon särskild sida? På sidan.

33. Kan du spela poker? Japp.

34. Tycker du om att mysa/kela? Ibland.

35. Är du en beroendemänniska? Vet ej.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp.

37. Vill du ha barn? Jag tror det.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och sen kan jag pyttelite franska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Inte vad jag minns.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet förstås.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Helst och helst, men mest på mat/fika och kläder.

42. Äger du dyrbara smycken? Nej.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys Anatomy och Gossip Girl.
44. Kan du rulla med tungan? Om någon visar hur man gör, så kanske...

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alla är roliga på olika sätt.

46. Sover du med gosedjur? Nej.

47. Vad har du för ringsignal? Use Somebody med Kings of Leon.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja. Eller inte jag, men mamma.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min handduk, som ligger bredvid mig.

50. Flirtar du mycket? Jag tror det..

51. Kan du byta olja på bilen? Nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Inget körkort, än.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Eat pray love.



54. Läser du någon dagstidning? Metro.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.

56. Dansar du i bilen? Inte ofta, men sjunger ofta med!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix Megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett telefonnummer

59. När var du i kyrkan senast? I torsdags.

60. Är du lycklig? Jag tror det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar