fredag 8 juni 2012

- Presentera mig själv.

Jag heter Sofia Björk och lever i en byhåla utanför Helsingborg.
Jag är 17 år och ska börja 2:an till hösten på Bageri/konditor programmet.

Jag är uppvuxen till en början i Örebro och flyttade när jag var 6-7 år hit. När jag sen var 13 flyttade jag till min pappa i Askersund och bodde där tills förra hösten. Då flyttade jag tillbaka hit och började gymnasiet.

I mina 17 år har jag haft en riktig kärlek och var med honom i ca 1 år. Han var verkligen mitt allt och jag älskade honom över allt annat. Men jag förändrades och kände att jag inte var lika kär i honom längre och bestämde mig för att lämna honom.

Mina stora intressen har alltid varit hästar, eller ja, djur i största allmänhet och att fotografera.

När jag var liten ville jag bli allt mellan kock, florist och veterinär. Det slutade med att jag valde den linje jag går idag.
När jag sen har tagit studenten vill jag resa, tjäna feta pengar och plugga i London.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre så jag rundar av det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar