fredag 24 augusti 2012

en fredagslista.

1. Var är din mobiltelefon?

Alltid i min närhet.

2. Var är din andra hälft?

Någonstans i världen, har inte hittat hen än.

3. Ditt hår?

... är slitet och halvblont med lite orange/ljus bruna nyanser. Just nu halvlockigt också.

4. Ditt humör?

Glad, bubblig men känner mig lite ensam.

5. Din dagsplan?

Jag ska kolla på en Jane Austin film, förmodligen Stolthet och fördom, äta pingles och sen sova.

6. Det bästa du vet?

Att vara kär och lycklig, hemmafester med personer man tycker om, att hångla/kyssas, musik i största allmänhet, ljumma sommarkvällar med fina vänner, att bada, fina blommar, att baka, att bara vara.




7. Din dröm i natt?

Vet ej.

8. Ditt livsmål?

Att bli framgångsrik, att bli ett namn man känner igen, att vara lycklig och kär.

9. Rummet du är i?

Mitt rum. Det bästa.

10. Din hobby?

Tycker om att skriva, fota, hänga.


11. Din skräck?

Att det inte ska bli som jag vill.


12. Var vill du vara om sex år?

Att jag antingen har ett fast jobb, en superbra pojkvän och en fin lägenhet alternativt att jag reser runt och bara lever livet.

13. Var var du igår kväll?

Jag satt i helsingborg och pratade med en fin person och sen var jag hemma.


14. Vad är du inte?

Dig.


15. En sak du önskar dig?

Att jag får bättre tålamod och mod i största allmänhet.

16. Var växte du upp?

0-6 år i Örebro med Mamma och Syster.
6-12 år i Bjuv med Mamma, Bonuspappa, syster och två bonussystrar
12-16 år i Askersund med Pappa och bonusmamma.
Idag bor jag med mamma och hennes man. Alla systrar har flyttat hemifrån.

17. Det senaste du gjorde?

Började med denna lista.

18. Dina kläder?

De är ofta svarta och vita. Tråkiga i största allmänhet.

19. Din tv?

Är grå och har fel på ljudet.

20. Ditt/dina husdjur?

Har inga egna, men familjen har en hund! Hon heter Smilla och är världens sötaste!


21. Din dator?

Äger ingen egen direkt utan har min skoldator som är en grå hp probook.

22. Din bästa ägodel?

Det måste nog vara min mobil eftersom jag har med den överallt 24/7

23. Saknar någon?

Alla i Askersund/Örebro.

24. Din bil?

Existerar inte.


25. Något du inte har på dig?

Skor och skinnbyxor.


26. Favoritaffär?

Carlings och Espesso House.

27. Din sommar?

Helt ok, kommer ett inlägg om den snart!


28. Älskar någon?

Älskar många.


29. Favoritfärg?

Röd.

30. När skrattade du senast?

Förut.

31. När grät du senast?

I går pga. muskelsträcking och för att jag hade hoppat på fel buss...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar