fredag 3 augusti 2012

en liten lista.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Jobbade.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på Systrar i jeans

Det sista du sa högt? "Haha, mot vem?"

Vad har du druckit idag? Vatten, te och cola.

Vad var det senaste du åt? Chokladmousse.

Vad var det senaste du köpte? Ingredienser till chokladmoussen.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.

Vad är det för väder hos dig nu? Mörkt.

Godaste glassmaken? Strawberry cheesecake

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
Sover du tungt? Ibland.

Drömmer du mardrömmar? Väldigt sällan.

Trivs du med ditt jobb/plugg? Helt okej. Jobbet är dö trist, men jag älskar skolan!

Favoritklädsel? Kjol!

Vad ser du om du tittar till höger? Mamma.

Vad gör dig glad? När jag tänker på att jag har hela livet framför mig med massor av möjligheter och drömmar.

Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna, gå och lägga mig i sängen och kolla på en film tror jag.

Höger el vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? Lite trött, med taggad på livet!

Favoritgodis? Choklad!!

Kläder just nu? Shorts och favorittröjan!

Hur många kuddar sover du med? Två, men egentligen bara en. Puttar alltid ner den andra.

Spelar du ngt instrument? Ja, gitarr och pyttelite piano.

Morgon eller nattmänniska? Lite både och!

Vad är viktigast för dig? Familj, vänner, att ha drömmar, ta hand om sig själv, leva livet!

Är du kittlig? Ja, tyvärr.

Snarkar du? Bara när jag är täppt i näsan.

Stjärntecken? Vädur.

Äckligaste insekten? Myggan. Som en liten dracula.

Stökigt el välstädat? Välstädat, men det är inte alltid så.

Vad längtar du mest efter just nu? Faktiskt att skolan ska börja igen och att bli 18! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar