tisdag 24 april 2012

en tisdagslista. bland alla deppigheter.

Vilken är din favoritfärg?
Svart, men eftersom det inte är en färg så säger jag röd.

Prickigt, rutigt eller randigt?
Randigt.

Vilken parfym använder du?
Jag använder den med den blåa korken från MK. Den luktar som alla clean parfymer.  

Ditt favoritläppstift?
Använder inte det så ofta, så jag tar ofta ett rött. Vet inte vart det kommer ifrån.
Vad använder du för underkläder?
Inget speciellt. Köper det mesta på de stora kedjorna och ibland på Change.

Dina bästa skönhetstips?
Att sova och bra hudvårdsprodukter. Jag använder från Mary Kay.

Vad använder du för eyeliner?
En från isadora som är som en penna och en man doppar, också från isadora.
En lyckad eyeliner-vinge.
Vilken är din finaste klänning?
Min finaste klänning är den från Rut m.fl. den hade jag på vår avslutningsmiddag i nian.

Vilken är din favoritbok?
Just nu är det den jag läser. Men annars tycker jag om Twilight serien.

Vad äter du för vardagsfrukost?
Mackor med o'boy/te/juice eller yoghurt med fingor.


En ganska vanlig frukost

 Vad spenderar du helst en ledig dag med?
Långfrukost framför en bra serie gärna med scones, läsa och ut och gå

Hur lång är du?
166 centimeter.

Roligaste skolämnet?
Svenska eller engelska, just nu är det ju det praktiska. Alltså, att baka.

Hur många relationer har du haft i ditt liv?
En. På riktigt.

Får vi se en bild på dig osminkad?
Javisst, här är en:


Tycker du om disneyfilmer?
Ja, när man känner för det.

Hur var ditt första hångel?
Ganska flamsigt. Det var under sanning/konka perioden.

Om du bara fick äta en färg på mat för resten av ditt liv, röd, grön, beige, gul eller blålila, vilken skulle du välja då och varför?
Grön, eller nej. Röd. Cocktailtomater, jordgubbar, paprika. Ja, helt ok.  

När grät du senast?
Igår. Fick en sådan ångest. Mens snart också...


Vilken är din favoritstad i världen?
Jag tycker om Stockholm, Helsingborg och Örebro.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Läpparna och min rumpa.

Vad faller du för?
Jag faller oftast för roliga och söta killar. Jag vet, killar ska inte kallas söta. Men jag tycker att killar är söta.

Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Jag vet inte riktigt. Jag ler ganska fint, tror jag.

Och till sist – vad önskar du just nu?
Att jag hade en fin pojke jag kunde älska och pussa på och att någon från de sommarjobben jag har sökt kunde höra av sig. #jag-blir-galen

Randigt it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar