onsdag 4 april 2012

Roadtrip!

Just nu ligger jag i mormors bäddsoffa och försöker sova efter en awesome dag med braiga personer! Har haft en trevlig liten roadtrip som hade destination Norrköping i fredags. Hade ett par roliga dagar med pappa. I söndags bar det iväg till Örebro/Askersund och Petra! Hade lika roligt där. (Minst sagt.) Igår åt jag lunch med den bästa Erika och sen iväg till Hannabanan . Stannade där tills idag och vi åkte till storstaden Örebro med Irma och Alva för att kolla på bio. American pie: the reunion, blev det och den var lika rolig som de andra! Sen skildes vi åt vid 4:an som skulle ta mig dit jag är nu. Hos mormor och hennes man Sten. Imorgon är det hemgång och som man brukar säga; borta bra, men hemma bäst!
Puss på er alla! ❤

Bilden nedan är på en klänning jag fyndade för 100 svenska riksdaler inne på h&m. Jag äääälskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar