fredag 4 januari 2013

När man släpper taget tar man steget.

Tänkte jag skulle bli bättre på att dela med mig av mitt liv.
Vi börjar med 2012.

2012 var ett rätt händelselöst år fram till sommarlovet. Jag gick i skolan, kom hem och sov osv.
Sommaren däremot var fullspäckad, som ni ser här.
När tvåan började hände det en del också, jag var tillexempel på andra delen i min ledarutb. Jag blev ägare till min älskade canon eos 450d. Jag tog ju då såklart en rad fina höstbilder.
Jag hade otur i någonting som kunde lett till kärlek ett antal gånger. Det blev vinter och jag fick jobb. Handlade upp första lönen när jag åkte till göteborg med finaste vännen. Sen blev det jul och nyår. Julen blev fin och nyår blev bara så himla bra.

Ikväll sitter jag i mitt rum och lyssnar på denna spellistan. Jag kände mig kreativ och fixade till en ny header. Blev faktiskt rätt nöjd med den. Fast den ser ut att ha dålig kvalité, men det har den inte egentligen. Det är bara bloggen som ändrade om den lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar